Vacatures

Medewerker frontoffice – office manager 24-32 uur Boxtel

Frontoffice medewerker – Office manager te Boxtel

24 tot 32 uur per week

 

Jij bent het visitekaartje van het bedrijf! Als eerste contactpersoon voor klanten, bewoners, eigenaren of leveranciers doe je je uiterste best om hen een goede service te verlenen!

Je werkt in een omgeving waar het draait om het zorgvuldig beheren van vastgoed voor diverse verenigingen van eigenaren, een dynamische werkomgeving waarbij je veel contact hebt met mensen.

Daarnaast zal je ook administratieve taken gaan uitvoeren!

Jouw takenpakket

  • Het beheren van de mailbox en het oppakken en netjes afwerken van vragen;
  • Het verwerken van binnenkomende meldingen van bijvoorbeeld gebouweigenaren of bewoners, wat voor meldingen zijn dit? Denk aan meterstanden doorgeven, naamplaatjes bestellen, storingen aan de lift of schade aan het pand;
  • Het zorgen dat de juiste collega wordt aangehaakt om processen en meldingen verder op te pakken als deze melding niet onder jouw takenpakket valt;
  • Je neemt de telefoon aan en ontvangt mensen aan de balie;
  • Je zorgt dat er voldoende kantoorbenodigdheden op voorraad zijn en bent gastvrouw als klanten op kantoor langskomen;
  • Je ondersteunt de accountmanager, bijvoorbeeld het verzenden van de agendapunten voorafgaand aan de vergadering of het zorgen voor verspreiding van de notulen;
  • Facilitaire zaken zal je ook verrichten, zoals het schoonhouden van het koffiezetapparaat, de vergaderruimtes en het verzorgen van de planten op kantoor;
  • Je plant zalen voor de vergaderingen voor de Vereniging van Eigenaren.

 

Welk talent past in deze rol?

  • Je bent zeer klantgericht, je communiceert vriendelijk en bent representatief;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Schakelen en organiseren zit in jouw aard, je ziet werk liggen en weet dit gestructureerd te houden en uit te voeren;
  • Je bent goed met computerprogramma’s en maakt dit je snel eigen;
  • Als je ambitieus bent dan bestaat er een kans op doorgroei naar een assistent accountmanager rol;
  • Je hebt minimaal MBO niveau verkregen door opleiding, het hebben van werkervaring is geen eis.

 

Wat bieden wij jou?

Een gemoedelijke en dynamische werkomgeving waarin je schakelt met externe, maar waar je intern ook veel contact zal hebben met je collega’s. Mogelijkheden om door te groeien naar bijvoorbeeld assistent accountmanager.

Een mooi salaris tussen de € 2.500,- en € 3.000,- bruto per maand met 24 vakantiedagen en opbouw van 12 ATV dagen op basis van een fulltime dienstverband. Boeiende bedrijfsuitjes, een reiskostenvergoeding, deelname pensioenfonds. Direct in loondienst. Je werkt samen met een andere collega op deze afdeling.

 

 

 

Solliciteren

DD dash MM dash JJJJ
Geslacht
Max. bestandsgrootte: 4 MB.
Max. bestandsgrootte: 4 MB.
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Afspraak maken