Administratief Secretarieel Medewerker
24 uur per week – Den Bosch
De volgende kenmerken omschrijven jou: secuur – ondersteunend – servicegericht – klantvriendelijk – geordend
Heb je daarnaast affiniteit met de zorg? En ben je 24 uur per week beschikbaar?
Je komt te werken in een team met verschillende professionals en hebt veelvuldig contact met klanten uit de zorg, met name ziekenhuizen.
Deze rol zal in beginsel van tijdelijke aard zijn.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het correct invoeren van nieuwe accounts (klanten in de zorg);
- Verzorgen van de correspondentie naar de klanten;
- Ondersteuning bieden in diverse werkzaamheden van de directeur, onderzoekers en data managers;
- Klanten ondersteuning bieden bij het gebruik van het computerprogramma, o.a. over de wijze van invoer en registratie;
- Inplannen + organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten + agendabeheer;
- Zowel datakwaliteit als data controle terugkoppelen en evalueren;
- Telefoon aannemen, post verwerken, e-mail beheren en afwikkelen.
Welke nieuwe medeweker past bij deze prettige organisatie?
- Naast secuur, ondersteunend, servicegericht, klantvriendelijk en geordend ben je collegiaal en betrokken;
- Je bent administratief sterk en controleert of checkt vaak zaken voor een tweede of soms derde keer;
- Je hebt affiniteit met de zorgsector ( in dit geval ziekenhuizen);
- MS Office – met name Excel is niet vreemd voor jou.
De organisatie
Deze organisatie is dynamisch, collegiaal en biedt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. De cultuur is open en informeel, ook houden zij rekening met de werk- en privé balans.
Salaris: € 2.450 en € 3.650 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Tijdelijke aanstelling op flexibele basis, de voortgang van de contractvorm zal in een latere fase worden besproken.
Reiskostenvergoeding en deels premievrij pensioen, hybride werken, thuiswerkvoorzieningen kunnen beschikbaar worden gesteld.
PROV vind & verbind is recruitmentpartner en verzorgt de werving- en selectie procedure.